Betalen

Momenteel bieden wij enkel de mogelijkheid om te betalen via; iDEAL, Mastercard & Visa.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (21%).

Bij het bestellen via onze website, kun je bij het invoeren van de bestelling een notitie toevoegen aan de bestelling. Indien u uw BTW-nummer op de factuur wilt hebben, kunt u dit hier invullen en komt het automatisch op de factuur te staan.

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hoe behandelen wij uw klacht?

Wij streven naar een snelle afhandeling van uw klacht. (uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie)Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.Wij nemen contact met je op om een oplossing aan te dragen.Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@griffinshops.nl.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. 

U ontvangt retourlabels vanuit Griffin Retail en dient deze zelf bij een afhaalpunt af te geven. in de meeste gevallen betreft dit een postNL afhaalpunt, zodat u zelf niet ver hoeft te reizen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@griffinshops.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bijlage: Modelformulier herroeping

Levertijd & bezorging

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.  Doorgaans proberen wij uw order binnen 2 tot 6 werkdagen na het plaatsen van de bestelling te versturen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.